Eerste chinese tekens - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Moker Arne - WaarBenJij.nu Eerste chinese tekens - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Moker Arne - WaarBenJij.nu

Eerste chinese tekens

Door: Moker

Blijf op de hoogte en volg Moker

01 Juli 2017 | Taiwan, Taipei

Om 1 uur uit Singapore gereden en de brug over om naar het vaste land van Maleisië te geraken. De bus reed aardig door en met 1 busstop waren we om half zes in KL. Busticket geboekt naar de luchthaven. Ruim op tijd dus nog snel wat eten. Nu vliegen met kleine vertraging naar Taipei. Vanuit de lucht zag het er al veel belovend uit. Veel bergen en meertjes afgewisseld door stranden. De bus naar treinstation was perfect, maar toen ging het mis.
Daar stond ik tussen allemaal staan en zittende Chinees sprekende mensen.
Waar kon ik pinnen en waar verkopen ze de juiste treintickets voor zondag?
Na 2 uurtjes alles gelukt, alleen was de trein uitverkocht voor zondag. Dus dan maar maandag. In het hostel aangekomen na een indrukwekkend metronetwerk. Ze hadden helaas geen kaart van de stad. Maar ja hetwas al donker en shit weer. Dus maar ff een boodschap gedaan, wat gegeten en naar bed. Of toch nog ff luisteren naar onze gastspeler. ..