Hersteldag - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Moker Arne - WaarBenJij.nu Hersteldag - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Moker Arne - WaarBenJij.nu

Hersteldag

Door: Moker

Blijf op de hoogte en volg Moker

12 Juni 2017 | Vietnam, Sa Pá

We hoefden pas half negen te ontbijten. Er was weinig te merken van een wijnkater. Het weer zag er al schitterend uit. Alle kleren en schoenen waren opgedroogd. Tijd om nog een paar stappen zetten in deze prachtige omgeving. We hebben een uur op normale paden gelopen en door dorpjes heen. We kwamen uit bij een waterval. Helaas was dit het hoogtepunt van de dag. Na een noodles maaltijd was het tijd om afscheid te maken. We hadden prima nog wel een uur kunnen lopen. We hadden namelijk nog 90 minuten in sa pa. De taxirit hier naar toe ging denk ik te snel. Het dorpje is vrij toeristisch. Na een smoothie iedereen gedag gezegd en op naar de bus. Apart is als de bus compleet is, de bus al vertrekt. Tijd speelt geen rol. Na 6 uurtjes slapen, lezen was het laatste nachtje aangebroken in Hanoi. Eten en slapen. Morgen naar de voormalige hoofdstad. Het hostel bood mij na deze 4 dagen een gratis nacht aan.