Banapen - Reisverslag uit Ðảo Cát Bà, Vietnam van Moker Arne - WaarBenJij.nu Banapen - Reisverslag uit Ðảo Cát Bà, Vietnam van Moker Arne - WaarBenJij.nu

Banapen

Door: Moker

Blijf op de hoogte en volg Moker

10 Juni 2017 | Vietnam, Ðảo Cát Bà

Vroeg opstaan hoort er eenmaal bij op de boot. Om 7 uur hadden we ontbijt. Wederom zeer uitgebreid. We gingen naar een baai om te kajakken. Ik was met Kimberley uit de Filipijnen. Wij waren de gelukkige met de bananen voor de aapjes. We gingen onder een grot door en kwamen bij een meer. Echter toen we er net onder vandaan kwamen, ging het enorm regenen. Toch maar ff met de 50 kajaks onder de grot schuilen. Na de regenbui richting een aapje. Hij was zeer blij met de stukjes banaan. Helaas was het gierig mannetje, want na twee bananen wilde hij de boot aanvallen. Snel draaien en terug. Op de weg terug werden we gewaarschuwd. Er zwom een krachtige groene waterslang voor onze boot. Wederom draaien dus. De slang ging richting de kust en werd gedood. Zal vanavond wel op de bbq gaan. Terug op de boot kregen we lunch. Tot schrik van iedereen, kregen we na de enquête over de trip onze persoonlijke rekening van de drankjes. Vreemd en sommige mensen moesten duidelijk meer betalen dan het echt zo was.
Nu weer 4 uurtjes in de bus slapen . Na afscheid te hebben genomen van onze gids deden we nog wat drankjes in het hostel. Over 3 uurtjes vertrekt mijn nachtbus richting het hoge noorden...letterlijk