Dag camera - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Moker Arne - WaarBenJij.nu Dag camera - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Moker Arne - WaarBenJij.nu

Dag camera

Door: Arne moker

Blijf op de hoogte en volg Moker

31 Mei 2017 | Sri Lanka, Colombo

Eerste officiële dag. De jet leg is prima verteerd en we kunnen op stap.
Eerst richting het independent plein. Heel apart dat hele rijke winkels hier in van die panden staan op het plein. Hier zie je ook de eerste chinese toeristen. Een willekeurige man spreekt me in vrij goed engels aan. Hij brengt me richting de gouden tempel. Tevens ook 1e ritje met de tuk tuk. De tempel was zonder schoenen toegestaan en uiteraard stond ook hier een budha beeld. Vrij apart was de opgezette olifant midden in de building. Na afscheid te hebben genomen van mijn gids met een kleine kostensom van 6 euro gingen we weer verder na de gangaramaya tempel. Vond deze niet zo mooi als de vorige en kwam later aan de kustlijn. Hier was het einde van mijn nieuw gekochte camera daar. Te heet denk ik zo en kreeg het niet meer aan. Een paar boodschappen gedaan en langs de kust teruggelopen naar hostel. Na een korte nap weer wat gegeten en de volgende reis naar Kandy geboekt. Maar dat is voor morgen. .